Frukost och sena bilder

Godmorgon på er! Jag har varit vaken i några timmar nu, hur sent jag än lägger mig vaknar jag alltid tidigt. Konstigt! Jag som brukar vara värsta sömntutan, har övergått till något helt annat. Morgonpigg. Ligger i min säng och lyssnar på Melissa Horn, äter frukost (mussli såklart) och har även pluggat lite. Måste kritisera Henrik med att han ger alltid ut så tråkiga uppgifter, usch och fy på dig Henrik! Tyvärr är inte arbetet ur vägen ännu, men jag har lovat mig själv att innan den här dagen är slut så skall det fan vara slut på skolarbete också! Förövrigt kommer den här veckan bli superbra. Jag längtar så! Kan den inte bara börja.. typ. På Tisdag skall jag träffa min barndomskompis Emma för en fika på stan, sedan skall vi gå till Thoren tillsammans och träffa våra blivande klasskompisar (om jag nu börjar där). Skall bli intressant! Och just det, innan den såkallade träffen skall jag till Nwt angående jobbet. Jag jobbade lite på en krönika igår som jag inte avslutade något annat än suveränt, skall nämligen ta med några utav mina bästa texter och visa upp. (Blir lättare för dem att bedöma) Och på Torsdag sticker jag till Göteborg! Haha jag är gööör taggad för den här lilla trippen som ni kanske märker. Men jag har faktiskt flera anledningar till att vara det också. För det första så säger mitt horoskop att något grymt kommer att hända, att det är min vecka och det låter väldigt förväntansfullt. Hihi. Däräven är min magkänsla på topp! Jag har jättejättemånga bra vibbar till den här veckan, och som jag sagt förut tror jag att magkänslan är sitt eget undermedvetna. Och till sist, det är första gången jag åker iväg helt ensam till en stad och sover över där. (har alltid åkt med kompisar förut). Gör en sådan grej själv helt enkelt, vuxenpoäng om inget annat. Iiiiiiiiih, vad jag är förväntansfull! Nu skall jag sticka till farmor och plugga lite. Resten utav dagen skall spenderas njutande i solen.
Ha en fin dag sötisar ♥

Några fåtal bilder från Valborg!

Jag och Jennifer

Jag

Jag och en kompis, Ola

Och ett litet gäng! Enda bilderna ifrån kvällen tyvärr. Men man fotar inte när man har kul!

Och just det, tillsist en onykter Jennifer! Som inte tyckte att det syntes när hon druckit.. Hm jag håller inte riktigt med, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0