Effektiv dag!

Shit vilken dag hörrni! Vad mycket jag hunnit och gjort. Härligt! :D I skolan hände det som vanligt inget intressant, jag skrev ut några exemplar utav min CV och krönikor som jag lär ha användning utav. Nu jäklar skall det jobbas!
Åkte till Nwt efter skolan och pratade med både ägaren och redaktionschefen, han var mycket trevlig och verkade förstå mitt budskap riktigt bra. Det kändes great. Jag lämnade några utav mina krönikor till honom samt mitt CV, oavsett om jag får jobbet eller inte så skulle han kontakta mig. Vilket är otroligt skönt.. Då slipper jag gå runt med ett jäkla pirr i magen om han ringer eller ej. Sedan mötte jag upp min barndomsvän Emma på stan och vi tog en fika på en uteservering, jättetrevligt och mysigt. Dock ångrade jag mitt klädval, var nära på att köpa en klänning för att slippa traska runt i kontorsbyxor, men något hindrade mig. Kanske den sparsamma delen utav Emma? Vid 19 tiden stack vi vidare till Hotel Drott för en klass träff med blivande klasskompisar, om jag nu börjar på Thoren. Dock blev jag ännu mer sugen eftersom jag stört gillade dem allihoppa! Alla var verkligen supertrevliga:). Och som grädde på moset hände såklart en liten Emma incident, eller jo.. Min optimist i mig själv dök upp och jag fick som vanligt springa efter bussen. Fast denna gången hann jag! Tur! Hur som helst, den här dagen har varit suverän och slitsam, fått mycket viktiga To-do gjorda. Vilket är en enorm lättnad. Jag och Emma planerade även in något jättetrevligt nästa helg också förmodligen. Väl när jag kom hem väntade mina tågbiljetter på mig, kändes oerhört skönt. Dem senaste dagarna har jag nämligen oroat mig som fasen för ifall dem inte kommer och det har blivit något fel.. Haha. Nu är den oron över iallafall. Nepp, nu skall jag kila till pöms. Dröm sött! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0