ALMOST FRIDAY

Hello sweeties!
Torsdagen är äntligen avslutad och det är helg om endast några timmar. Dock så har jag mycket som behöver fixas nu när jag är bortrest under hela helgen. Måste träna på Engelska redovisningen och även musikprovet samt slutföra bilduppgiften som allt skall vara klart på måndag. Men jag tror jag skall fixa det faktiskt, även om det är mycket. Hur som helst, helgen kommer bli kanon hos Sofie och Olliwer, längtar över att få träffa dem och umgås! Veckan därpå kommer även också bli sådär superduper bra. Skall ha en mysig picknick med Felicia på Onsdag, filmkväll med Olivia på Torsdag och så kommer min barndomsvän Emma till mig på Fredagen och sover över. Skall bli så kul. Har en både suverän helg och vecka framför mig! Lucky little me ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0