14 DAYS LEFT

Om någon ivrig liten 9an på jättesten läser det här kan jag med all lycka säga att det endast är 14 skoldagar är kvar! Wiho, sedan är högstadietiden över. Fy vad härligt! & fy vad jag längtar, gymnasium skall bli så kul i och med att jag inriktar mig på det som jag faktiskt är intresserad utav, spännande!! Dock har vi fått ännu en Engelska uppgift nu, jag skall göra en egen affich om USA och sedan redovisa. Egentligen en gruppuppgift men eftersom jag har varit borta så fick jag inte hoppa in i någon grupp, då skulle jag åkt snålskjuts! Haha, det spelar absolut ingen roll.. Jag avskyr att jobba i grupp, att jobba ensam är mycket bättre. Då kan jag bolla ideer utan att någon annan sätter gränser, då behöver man liksom bara lyssna på sig själv. Att vara lite självisk kan funka ibland! Jag har iallafall bestämt mig för att det här skall bli min bästa uppgift - någonsin. Den är otroligt avgörande för vilket betyg som ges nu i slutet. Så nu är det bara att köra på! Vill man så kan man. Förövrigt längtar jag ihjäl mig till helgen. Skall åka och hälsa på två släktingar hela helgen + deras nya vovve! :D Måste bara se till att komma hem i ganska bra tid på Söndag, det är nämligen Morsdag då. (jag har en tendens att alltid glömma sådant här) Bortsett ifrån det har jag en riktigt bra idee om vad jag skall ge! Nej nu skall jag sätta lite fart. Vi har hela grannskapet här, från alla möjliga håll. Dem skall hjälpa till att fösa iväg ena bilen.. Som mamma och jag försökte med förut, tyvärr så gav det ingen direkt inverkan. Jag som hade fått för mig att jag var lite stark trots allt, nåja. Tur att man har starka grannar till hjälp!
Ha en bra Måndag sweeties :)

Min kväll kommer spenderas med skolböcker och en latte. Nästa gång jag åker till stan måste jag bara köpa med Waynes smaksättning hem. Den finns att köpa på Kardemumma i Mitticity, ett tips till er som är lika galna i deras latte som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0