Världens härligaste dagar

Åh vilka härliga dagar jag har haft.. Oj, haha. Hej förresten! Långhelgen har varit helt underbar, minstsagt. Har dock inte varit så aktiv här eller på datorn överhuvudtaget eftersom jag har varit sysselsatt med saker hela tiden. Jag skall försöka förklara några dagar ganska kort!

Torsdag: Slutförde alla extrauppgifter i skolan, tog sådan jäkla lång tid så slutade att jag somnade helt död till en film! :D

Fredag: Vaknade upp jättetidigt, vilket är lite synd.. När man väl har sovmorgon så sover man inte? Nåja, huvudsaken är känslan att man kan sova iallafall.. haha. Solade i några timmar. Åkte senare till Olivia där Johanna också var, vi tog en rundtur på den lilla marknaden som var. Om man nu får kalla det de ens! Därefter åkte jag och Olivia och köpte massa gott till kvällen, eftersom vi bestämt oss för en riktig myskväll. Vi åt grillat, snackade om allt mellan himmel och jord och smaskade på mängder utav godis. Jättemysig och behövlig kväll!

Lördag: Var sjuuuukt varmt när jag vaknade! Tog en lång frukost ute i solen med hela familjen, riktiga sommarfeelings. Mötte upp Olivia och Johanna vid bussen och åkte in till stan för att spana runt lite och hänga på en uteservering. Till min förvånan ville de andra jävlarna sitta inne, haha vilket jag inte kan förstå! Satt & njöt ett tag på Sandgrund med Sara som också kom. Spanade såklart in en hel del snygga killar ;) på kvällen åkte vi hem till Olivia och piffade oss lite för att sedan sticka ut på fest!

Söndag, som också är idag. Än så länge har jag bara tagit det lungt, sakta men säkert börjat göra iordning mig lite. Blir förmodligen picknick med Felicia sedan. Och kvällen kommer spenderas på Sandgrund med alla möjliga uppträdanden med min partybrud förstås. Kanske tittar Janell också förbi! Oj, haha glömmde bort att vi har främmat här också. Det är några kompisar till pappa ifrån Göteborg som är här som vi skall bjuda på middag. Nej fy.. det är allvarligt vad glömsk jag är ibland, hur många personer glömmer bort att dem har främmat egentligen. Haha!
Imorgon är vi iallafall lediga vilket är hur skönt som helst. Ledighet är fan det bästa som finns! Freedom om inget annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0