TISDAGS-NATT

Hello guys! ;)
Den här dagen har varit sjukt slapp. Fick sovmorgon till 11 och åkte därefter iväg till skolan för att titta på vårshowen. Jag tycker att vårshowen faktiskt har blivit sämre, men det är kul att folk vill uppträda iallafall! Dock skulle jag vilja ge många utav er ett tips, man kan inte stå och titta i ett papper när man sjunger. Så fångar man ingen publik. För att få uppmärksamhet måste man också förtjäna den. Så ge allt och bjud på er själva. Lyd mitt tips och det kommer gå suveränt! Trust me. Förövrigt så var gårkvällen med klassen ganska mysig och vi hade riktigt trevligt, måste även tillägga att jag har nog aldrig i mitt liv åte så mycket på en dag. Jag har inte åte en matbit idag eftersom jag är proppmätt ännu! Förstå hur mycket mat och godis vi fick i oss igår. Efter vårshowen åkte jag till Frida som fixade mitt hår (en test omgång inför balen) vilket också resulterade super-bra. Hon var jätteduktig och jag kan absolut inte vara nöjdare. Eftersom det är utklädnadsdag imorgon skall jag sova med håret, hoppas det håller! Jag skall nämligen vara drottning, för en gångs skull inte ett skämt. Haha. Utklädnadsdagen kommer nog bli en riktig höjdare och inte nog med det avslutas dagen med shopping med min kära jennifer. Love shopping! Hihi, och förstås ett besök på solariumet med Olivia, (har blivit en vana för oss).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0