sunny little sunday

Det är jättesoligt och varmt ute så tänker inte skriva något långt inlägg! Helt säker på att ni hajar? :D
Man måste ta vara på det fina liksom.. Och måste tillägga att det är typ bara värmland som har haft fult väder, och som har det nästan hela tiden! Stockholm ex. har haft strålande sol hela veckan. Lite irriterad på mitt landskap nu faktiskt! Nu får det skärpa till sig. Gårkvällen var grym! Minstsagt. Mycket trevligt och nytt folk, som även såg till att vi stannade där hela natten. Har bara någon ynka bild, (har svikit mitt löfte än en gång) fast den laddar jag upp lite senare. Don't worry babes!
Ursäkta om jag låter lite egenkär, men fan vilken fräcsh bränna jag har fått! (Det syns inte lika bra i camen dock) Nu är jag på god väg! Även ansiktet har fått det, på kinderna som ni ser.. Haha det ser ut som att jag har rouge på mig. Vilket är toppen! Kan se sminkad ut & vara osminkad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0