UNDER TIDEN SOM VARIT

Midsommar
Dålig uppdatering på sistone, antar att alla förstår att jag har haft lika fullt upp med oviktiga och roliga saker som alla andra. Så förmodligen har ingen lidit utav det ;-). Först & främst jag hade en suverän Midsommar, påbörjade dagen med att slutföra min midsommarkrans, som iår även blev lika oslagbar igen! Åkte därefter till Borgvik, våran lilla tradition så att säga. Dem hade även krans tävling där, den med finaste kransen skulle koras.. Fan att jag kom försent dit alltså. Jag hade utan tvekan vunnit! För min krans var Gudomlig, totalt oslagbar.. hehe. Ni som känner mig vet att jag alltid är sen och har lite problem med tider! Hur som helst, myste med picknick med familjen där och träffade en hel del som jag kände. Kom typ fram hur många som helst som ville fota mig och gav komplimanger till mig och min krans.. Snacka om att jag var nöjd, haha. Åkte hem med pappa & Jonas ganska snabbt, började tagga upp lite inför kvällen hemma och stack senare iväg till Kars med familjen där alla vänner som vi alltid firat med var. Tycker det är så bra att man håller i traditionerna.. Det är ju så trevligt. Eftersom jag hade lite mera planer inför kvällen stannade jag bara och åt. Sedan mötte upp Olivia & Jonna och bar iväg emot Robins lya där vi skulle fortsätta fira. Blev en riktigt lyckad kväll för mig som höll drickan i styr och mindre lyckat för vissa andra, haha. Efter ett par timmar hos Robin bestämde vi oss för att kila hemåt, dock var vi fortfarande ganska festsugna. Tog följe med två killar Robin och Jonas helt säkra på att festen var slut.. Till våran lycka hittade vi en fest rakt nedanför min gata. Stannade där ända tills morgonen. Som ni märker har vi bytt från ställe till ställe! Kvällen och natten var suverän, trevliga nya människor, nära vänner och helgrym stämning. LYCKAT!
Lördag
Eftersom jag inte kom hem förrän efter 06 sov jag också ända till 15.. Haha lite pinsamt, sicken sömntuta jag är. What ever, det är ju sommarlov?! Klev tillslut upp ur sängen för en rejäl myskväll med Jennifer, Olivia och Johanna. Läskiga filmer.. Som gjorde att Olivia fick nackspärr för att jag skrek (?!) ääh, vi får tycka lite synd om henne och även mig som funderade över ifall jag kunde dö utav rädsla. Sjukt läskig skall ni veta.. Bortsett ifrån det var kvällen såklart hel lyckad med gosiga brudar, mycket snack och sånt där behövligt. Avslutade kvällen med att slagga hos Jennifer.
Söndag
Vaknade upp hos Jennifer, låg och drog mig i sängen ett bra tag medans Jennifer var upp och gjorde allt mellan himmel och jord. Tittade lite på film och åt frukost hos henne och kilade efteråt hem. Har ännu inte gjort något viktigt.. Jag skall snart ut till sjön med hundarna iallafall så dem får svalka sig lite, mina älsklingar.
Jag har tyvärr inga mer bilder ifrån Midsommar, men på min vackra krans har jag iallafall fångat några. Man fotar inte när man har kul somsagt.. Minnena sparas i huvudet.
Ha en härlig Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0