Sommar utan sol


Vad less man blir på det här vädret. Det skiftar från regn, moln, regn, moln hela tiden, usch. Fy för Svenska sommaren! När jag blir myndig skall jag aldrig låta mig lida såhär, utan göra precis vad jag känner för. Jag skall flytta utomlands till något varmt land på vintern och livnära mig där på något enkelt jobb. Sedan komma tillbaka under sommaren i Sverige.. Låter inte det som en bra plan? Någon som vill ta efter? Förstår inte människor som ödslar sitt liv på något de egentligen inte vill, att dem är för lata för att uppfylla sina drömmar.. Det skrämmer mig. Hur som helst, en tanke från min sida. Jag väntar in Jennifer för att hitta på något. Hm.. en långpromenad skall jag tvinga med henne på sedan laga mat och ha en riktig filmkväll eller kanske gå på bio. Först & främst skall jag piffa till mig lite! Ducsha, raka mig, smörja in med bodylotion och sådant där. Så att jag blir lite fräschare än nu, liknar just nu ett smutsigt troll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0