SATURDAY

Hello sweeties!
Kom inte hem förrän runt 04 inatt så jag tyckte att 11 var helt ok tid att vakna på. Som jag alltid gör, oavsett om jag har bråttom eller inte.. En mysstund med vovvarna sker varje morgon, en billig vardagslyx helt enkelt.. I love it!! Stressa hjälper aldrig, man kommer förmodligen inte i tid ändå för man är redan försent ute och + det förstör man hela dagen. Råder bara alla stressomaner att sluta med det, bödan är redan skedd! Vad är det värsta som kan hända liksom? Citerat av mig, en tidsoptimist utav största sort;) haha. Måste säga att jag är ganska avundsjuk på alla som har sommarlov, än har tyvärr inte jag det. Inte förrän nästa vecka. Fan vad det suger, fast om man ser det ur positiv synvinkel fick alla som gick ur denna veckan det absolut sämsta vädret. Nåja, skall åka hem till farmor snart och kika på en klänning och sedan börja göra mig iordning lite. I kväll väntas somsagt 20 årsfest för Sebastian! Jag är laddad som aldrig förr.. I kväll slår vi klackarna i taket mina damer & herrar. Hope you do it to! Jag uppdaterar senare med klädval, har (typiskt alltså) beslutsångest mellan två klänningar. Kan visa er sedan! Jag tror det blir den vita, det känns lite mer ''soo meeee'' ha-ha. Bilder från kvällen kommer förstås också, min systemkamera måste komma till användning ;) Have a awesome day&night all people!! Kiss and hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0