MOVIETIME

Har myst' med min lilla Olivis i några timmar, samt planerat midsommar, snackat och lite såntdära' ni vet! Pratade i telefon med Jennifer förut också, saknar henne utav bara katten. (Just för att jag vet att jag inte kan få tag på henne som vanligt, då blir det genast jäkligt tomt) vi har iallafall planerat in en weekend i Göteborg redan nästa helg. Shopping, shopping och åter shopping står på schemat. Nu är jag dock ensam igen, sorgligt nog. En film får göra ensamma mig sällskap natten lång. Äh.. Jag trivs med att vara ensam ibland faktiskt. Det är inte så illa som det låter. By the way have a awesööme night great people.
cambilder blir alltid allt annat än snygga. Se bara!! Hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0