MORGONPIGG!!

Snacka om att jag är en pigg människa alltså!! Nästan så att jag kan skryta lite. Vaknade klockan 04 idag, och sedan dess har jag varit vaken.. Dock är det ganska tråkigt, vad skall man göra liksom? Har tittat på lite filmer, men just nu är jag ganska negativ och anser alla filmer som dåliga. Då är det inte lätt om ni förstår. Mitt uppe i min tråkighet, ensamhet kom jag att tänka på vad lat och inte nog med det onyttig jag har varit på sistone. Vilket inte är mig likt, såhär får det fan inte vara. Tror jag har kört en ''tredagars-på godisfronten'' och det har jag aldrig gjort förut, om det inte var när man var pytteliten ni vet och hushöll med sitt lördagsgodis man fått. Ni hör själva vilken dålig stil utav mig. Midsommar på fredag också, det är ju ett måste att vara i trim liksom. Så nu mina damer och herrar (om ni känner igen er får ni förstås haka på, upp ur soffan!!) nu blir det hårda bullar. Min frukost består utav grillat ifrån gårdagen, vilket är både nyttigt och hur jäkla gott som helst.. Efter detta skall jag ut på en rejäl powerwalk. För det förtjänar jag verkligen.. Haha.
met and some potatos.. Nam nam nam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0