MITT FRAMTIDA HEM

Här har ni mitt drömhus på riktigt, enligt mig har huset precis allt! Se bara detaljerna, vinklarna, färgen, fönstrena och för att inte glömma höjden. Ett riktigt drömhus minstsagt, eller ja för mig är det en dröm som kommer bli verklighet. I love it!! Sagolikt. Precis min stil, vad har ni för drömhus? Om man tittar på det här huset kan man också se lite vad för stil ägaren har, ex mig jag har knappast någon modern eller hip stil. Gammaldags och klassiskt tycker jag är snyggast. Tur att vi alla är olika! Nu skall jag tvinga iväg mamma och köpa kycklingsallad åt mig (min favoriträtt) sedan en solarievisit med olivian och självklart en promenad med luffsarna.. En regnig dag som denna vill man typ bara ge bort voffarna, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0