Måndag

Sista dagen innan skola igen, usch & fy.. Trots att jag har haft några jättehärliga lediga dagar och de ynka dagarna i skolan som är kvar orkar jag ändå inte. Haha. Känns som att jag kommer gå i deprission om jag återvänder.. Menmen! Jag sitter iallafall och lyssnar på Melissa Horn, bara tagit det lungt sedan jag vaknade. Har vaknat jättetidigt varenda dag, knepigt. Hur som helst, jag skall ta en snabbdusch och sedan sticka iväg & möta upp Olivia. Hämta ut ett paket på posten samt tillbringa min dag med ingen annan än henne såklart. Gårkvällen spenderades på Sandgrund där Starboys uppträdde, otroligt mycket folk dock var musiken lite sådär. Men det var trevligt att komma ut lite med ett gäng glada människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0