LOVET FICK EN PERFEKT START

Hej mina kära vänner!
Lovet kunde absolut inte fått en bättre start, balen var urbra, skolavslutningen och min såkallade ''grillfest'' likaså. Många klasskompisar som jag kanske aldrig träffar mer har jag tagt avsked ifrån, både till ont och gott. Kommer sakna er jättemycket alla 9a:are! Igår kväll hade vi fest hos mig och den var faktiskt riktigt lyckad, synd att den tog slut så snabbt. Stämningen var fantastiskt bra, och jag säger det att det var inte sista gången!! Tack så mycket alla i min omgivning under dessa dagar. Dem har varit bäst, love you guys!
Det här är inget avslut, endast en början på något fantastiskt. Framtiden!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0