Lillebror på hemfärd!!

Godmorgon sötisar!
Jag har mått illa hela gårdagen och gör det fortfarande tyvärr, det är väl straffet på alla dessa dagar som varit. Mycket stress, lite mat, stress och jättelite mat återigen. Har haft fullt upp! Men nu är jag back on track igen. Nu har jag all tid i världen till att göra precis vad jag vill och det skall jag se till att uppfylla. Idag åker Jennifer till Gotland, kommer sakna min lilla knäppgök.. Som tur är, kommer hon hem på fredag igen. Lagomt tid att vara borta på. Min dag kommer självklart spenderas i en solstol, måste ju passa på nu liksom! Vid eftermiddag kommer Eric hem ifrån Spaninen. Har faktiskt varit riktigt tomt utan honom, saknat honom. Han skall få en rejäl kram när han kommer hem och likaså alla presenter ser jag fram emot att krama om! Älskar presenter, haha. Just det! Har mailat Blondinbella AB om praktikplats där nu i sommar, hoppas på bästa svar! En chans att både utvecklas och synas.. Perfekt!
Olivia, Johanna & Jennifer, festtaggade brudar på 34an;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0