Happy birthday mammy

Idag är det inte vilken dag som helst för idag fyller min kära mamma år! Och förstås en hel del lyckliga studenter som får känna av frihet på riktigt. Gud så jag längtar till att ta studenten.. Tråkigt nog är det ett tag kvar. Hur som helst, jag önskar grattis till er alla! Hoppas ni får den bästa dagen i erat liv. Jag åkte hem lite tidigare ifrån skolan för att jag mådde riktigt illa, vilket inte heller gjorde så mycket eftersom vi inte gör något på lektionerna.. typ bara sitter och fördriver tiden, väntar på att klockan skall slå tre. Jag har gjort en super god tårta till mamma, en designtårta a la Emma om inget annat.. huhu. Både jag mamma och luffsarna gillade det;-). Jag har köpt ett presentkort och lite smått & gott till henne.. Skall nog till stan en sväng senare och kolla på ett kök ytterligare en gång. Imorgon vankas torget med lite uppträdanden och festande ofcourse! Samma där även på Lördag, fast då är det 20 års fest för Sebastian som vi skall fira. På Söndag kommer Olivia hem så vi skall ses och däräven boka in en tid hos Frida snarast.. Angående min håruppsättning till balen. Förresten, haha! Jag har inte köpt balklänning ännu.. Shiit.. inte ens en vecka kvar, typiskt att jag är ute i absolut allra sista sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0