GOD MORGON - GOD LUNCH (?!)

Fasiken.. Jag som skulle med bussen klockan 12, typiskt att jag skulle klanta mig och försova mig. Spelar ingen roll egentligen, har en riktig fuldag idag, är riktigt sliten.. Usch. Kan lika gärna ta det imorgon istället. Dagens planer är ganska slappa tyvärr.. (haha jag gillar att ha fullt upp) men jag borde väll inte klaga. Ut med vovvarna, plocka lite blommor till min oslagbara midsommarkans, träffa Olivia och köra en solarievisit.. Vilket inte är bra, men jag tycker att man kan göra det när vädret ändå suger så himla mycket här. När skall vi få sommar?! Ikväll skall jag möta upp Josefine, skall köpa ett par ursnygga skor utav henne. Gah!! Ett riktigt kap. Som ni ser har jag blivit lite bättre på uppdatering nu igen, hoppas att det håller ett tag den här gången. Nu skall jag göra frukost!
sliten cheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0