FRIDAY NIGHT

Tjabba tjena hallå!
Kom till Jennifer för några timmar sedan med Carro också, vi tänkte åka in till stan för att kika lite på uppträdanden som var och även festa såklart (!). Dock så ändrade vi oss ganska snabbt med tanken på vädret, en myskväll satt rejält mycket bättre. Har iallafall slingat håret på Jennifer, som ser ut att ha blivit bra! Jag är nämligen inte den rätta tjejen för sådana här saker, som smink & hårfix! Haha, men nu lyckades jag faktsikt. Min mobil som har varit spårlöst försvunnen sedan idag hittades också på min cykelkorg genomblöt. Lite typiskt klantigt av mig och jag räknade inte med att den skulle funka heller, i och med att den var genomblöt. Jag blev riktigt stolt över dig min lilla mobil.. Inte alla mobiler som klarar sådant, nu har du ioförsig en väldigt speciell ägare också, hihi. Vi skall snart ut och möta upp Nicke, Kevin, Marcus och Amanda och snacka lite skit med dem! Imorgon vankas 20 årsfest och jag är i toppskick och uppladdad som aldrig förr! ;-) Hoppas ni andra där ute får en superbra kväll, och inte låter vädret hindra er som jag gjorde. Go for it ladies and gentlemen!!
nyktra brydar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0