Dag på stranden

Sitter och äter frukost, jordgubbar & vaniljvisp. Alltså vaniljvisp är det goaste som finns.. Jag skulle kunna sitta och äta det bara utan någonting till och med vräka i mig det. Haha nej nu äcklar jag mig själv. :D Som vanligt är jag uppe i hyffsad tid och har god tid på mig.. Men utav någon mystisk anledning rinner alltid min tid iväg så jäkla fort. Nu sitter jag här, helt oirdning och bussen går om en halvtimme. Nu gäller det att skynda på lite! Min dag skall spenderas på Bomstad med Emma, vi skall köpa med lite picknick och ligga och sola där ett tag. Efter den här dagen skall brännan vara mycket tydlig! Jättemysig dag, jag älskar att sola. Hoppas ni också får en bra dag sweeties ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0