DAG PÅ STAN

Hello everybody!
Jag har egentligen inte tiden för att blogga, men eftersom min sömnproblem fortfarande lever kvar kan jag gott bjuda på ett inlägg;). Började morgonen med att försova mig till skolan.. Alltså en typisk ''Emma grejj''. Skyndade mig med sminket och hela köret, frisyren som Frida gjorde på mig dagen innan var fortfarande hyffsat fin så jag behöll även det så. Balklänningen åkte på och när jag lämnade huset kände jag mig faktiskt som en riktig proom-queen, haha. Väl i skolan var det 9ornas dag och även våran sista dag på jättesten, förhoppningsvis förevigt. Dagen har alltså innehållet en hel del lek och bus, vilket jag som kan vara lite busig ibland gillar.. Hiihi. När jag kom hem stod jag och pratade en stund med mamma och ni skall bara veta vad som inträffade! Haha, jag kände att det var något inuti min klänning. Ganska stort, tänkte att det var väl ett löv eller något som hamnat där på någon konstig anledning. (var ända uppe vid min mage, där klänningen sitter tight) så jag nöp tag i lövet på utsidan och lyfte upp klänningen, och vet ni vad jag ser? EN JÄVLA INSEKT!! En kamouflage färgad stor ja jag vet inte vad. Så sjukt äckligt! Jag hoppade och stojjade runt och självklart skrev utav bara helvete. Inte nog med att jag fick en hel del blickar på mig, klär jag av mig helt och hållet ute på gatan rent tack vare min panik. Haha, usch vad skall folk tänka om mig efter denna incident, känns som att jag skall undvika min grannar ett tag i fortsättningen. Hur som helst, lite senare åkte jag till Jennifer för att sticka in till stan. Blev självklart lite shopping, smått & gott ni vet. Dock är klockan rätt så mycket, så hinner inte berätta så mycket mer. Skall försöka uppdatera mer imorgon! Puss på er alla söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0