Stranden

Nu skall jag ner med vovvarna till stranden, så att dem får svalka sig lite. Jobbigt för dem med solen.. Jag har dock njutit i solen hela dagen! Och såklart bättrat på brännan lite. Har varit helt ensam hela dagen utan vänner & tro det eller ej men jag älskar att vara själv. Ibland. Alla människor behöver  sin egen, egen tid liksom. Då den enda personen man tänker på är sig själv och inte behöver anpassa sig efter någon annans behov. Det är riktigt uppskattat faktiskt. Imorgon skall jag fråga om pappa känner för att gå ut och äta med mig samt bio på det. Lite  far & dotter tid skadar väl aldrig eller? ;)  Nåja, nu skall vi ta en springrunda ner till sjön för att sedan kasta oss i  vattnet. Så skönt!

Melker var  lite  trött...

cutiiieee

En piggare vovve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0