Stampe vart är du??

Nu har min kanin varit borta i över två veckor utan att komma hem. Allt tack vare min klantighet, att somna framför en film när jag egentligen skulle ta in henne ifrån hagen. Usch.. Det känns inte alls bra att inte veta vad som hänt med min lilla syster, bebis. Jag tror inte att det varit något djur som tagit henne eftersom då skulle det lämnat något spår, däremot ifall hon fastnat i något eller något djur som tagit henne efter att hon rymt.. Det är inte lätt med djur ibland. Har haft min kära Stampe i 10 år och jag saknar dig hur mycket som helst gumman. Det värsta av allt är att det är mitt fel.

Stampe och Melker som delar på maten :) Mina älskade vänner

Kommentarer
Postat av: pinkypanky

Nä men usch, vilken hämsk kännsla!! Men han var ju gammal, och han kanske dessutom kommer tillbaka. Men om han inte gör det så tycker jag inte alls att du ska ens ha lite dåligt samvete. Så söt bild också. Men som sagt ha inte dåligt samvete för det ändå tycker jag.

2011-07-20 @ 15:45:48
URL: http://pinkypanky.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad gullig du är! Jag blir så glad att du tycker det :) Jag vet att hon var gammal men även det så vill man ju veta vad som händer med sitt djur. Ta hand om dig!

2011-07-21 @ 13:18:58
URL: http://toremmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0