Smoothie


Har precis klivit upp ur soffan som fick vara min sovkompis inatt. Som vanligt vaknade jag utav att två lurvbollar pussade på mig, haha kunde inte vaknat på ett bättre sätt. Och just det, råkar det vara någon vänlig människa här ute som vill köpa en nybliven tonåring? Kan tillägga att det är de värsta jag varit med om, och just nu vill jag bara döda honom... Min frukost idag bestod utav en Smoothie, det bara måste jag rekomendera för er alla!! Hur gott som helst och hur nyttigt som helst, vilket jag tycker är jättebra ;). Receptet är is, jordgubbar (vad för frukt du vill ha), lite mjölk samt nypa socker. Kan låta lite konstigt med is, men det blir mycket godare än glass.. Då det är kallare och framhäver fruktens smak mycket mera, ungefär som den populära glassen ''Slush'' eller vad den heter? Testa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0