Sista kvällen med bästis

Den här kvällen skall somsagt spenderas med min bästis, åker sorgligt nog imorgon.. Vi skall iallafall mysa till det riktigt rejält med en cosynight a la E&J. Är egentligen inte onyttig idag (bara en gång i veckan) men skall ta min onyttiga dag idag, skulle ju inte kunna offra den på ett bättre sätt liksom.. För imorgon startar det upp en hälsosam och träningfylld vecka! Måste ju vara i trim tills Lördag liksom, haha. Såhär ser jag ut idag, klänning som vanligt, hehe. Kan tänka mig att eran Söndag ser ungefär likadan ut, eller rättaresagt det borde den Söndag är liksom officiella slappardagen på veckan, loooove it. Hoppas ni får en riktigt mysig Söndag också!

Just det, klippte topparna förut också.. Som alltid känns håret bra mycket kortare. Vilket är väldigt synd eftersom det tar en evighet att spara ut. Men oturligt nog känns det faktiskt riktigt skönt! Håret ser inte slitet ut och jag behöver inte använda plattången som botemedel heller för den delen.

Fina vovvar hemkomna från en långpromenix :-)

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vad ska du göra på lördag? Ps. Älskar din blogg! :)

2011-07-25 @ 11:29:35
Postat av: Emma

Laddar upp för frykdalsdansen såklart ;) Åh tack så mycket, glad jag blir!

2011-07-25 @ 12:14:55
URL: http://toremmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0