Saturdaynight

Halloj världen & alla där ute!
Gårkvällen var suverän, en myskväll med två saknade flickor med namn Hanna & Jennifer. Det fanns mycket att snacka om och ta igen och ja ni förstår säkert att vi hade himla kul! Älskar er brudar! Kollade även på en grym film som dem valde ''Älska mig'' gud alltså det var nog bland den värsta filmen jag sett.. Storm grät under precis hela filmen, den handlade om en tjej som blev mobbad. Man kände en sådan frustration att man bara ville hoppa in i filmen och ge idioterna en rejäl omgång! Haha. Rekomenderar den! Dem borde absolut visa den på skolor, på så sett skulle människor som mobbar, kränker och överhuvudtaget är elaka mot andra tänka om och lättare förstå vad dem egentligen håller på med, hur det skadar och alla konsekvenser.. Det skulle kunna hjälpa mycket faktiskt. Nåja, nu är det lördagskväll och jag är på ett sådant jäkla bra humör! Jag och Olivia har precis käkat på BK och håller nu på att förfestar lite i vår ensamhet, gör dock ingenting.. För våran fest är grym ;) Skall snart sticka ut på fest. Hela den här dagen har varit grym och jag har en känsla av att den kommer fortsätta vara det! Hoppas ni också får en helgrym kväll med onda fötter dagen efter. Puss på er alla! Nu skall jag och min andra älskling på äventyr!
Min fina fina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0