Sats till hösten!

Jag och Jennifer har pratat ett bra tag om att vi måste börja köra lika stenhårt som vi gjorde förut! Då tränade jag sjukt mycket, tro det eller ej. Handboll-boxning-gym och tillsist fotboll, var ungefär 3 pass om dagen inklusive en springrunda morgon och kväll på 5 km. Haha hör ni vilken träningsnarkoman eller? Typ rena motsatsen till vad jag är nu, snäppet latare. Hur som helst, ett uppehåll på sommaren skadar aldrig. Till hösten kör vi igång igen! Då ett sats kort skall införskaffas. Gud vad många olika träningstyper vi kommer testa på, jag är redan 100% taggad. Vill sätta igång på direkten & likaså börja skolan! :D

Min mardröm när jag tränade var att få hängiga armar eller bli ''plufsig'' (dem som dricker väldigt mycket blir oftast plufsiga i ansiktet, och hängiga armar det har ju var & varannan nu för tiden?!) det var i stort sett därför jag började boxning, armarna fick en väldigt fin form! Haha vilken anledning liksom.. Men jag ångrar det inte, boxning är den roligaste sporten jag någonsin testat på. Och det finns ingen så bra träning som den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0