Onsdag

Tjaba tjena hallå! :D
Onsdagen är avklarad på jobbet och det är ynka två dagar kvar, sedan skall jag se till att njuta ordentligt! Mmm.. Det skall bli så himla underbart. Det har varit superfint väder idag och barnen körde som vanligt slut på mig.. Vilket resulterade i att jag somnade i solstolen när jag kom hem och vaknade nu. Så nu har jag fått lite färg! Skall alldeles strax ringa till Jennifer. Och just det på Fredag åker jag Emma, hennes kille Marcus, Dennis, och två till kompisar till dem till Halmstad! Skall bli superkul, jag som aldrig har varit där nere ser fram emot det! :D Nepp, nu skall jag göra lite mat och sedan ut med mina luffsar. Puss på er och ha en fin dag! ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

hihi cool bild! :D

2011-07-20 @ 14:59:23
URL: http://maalinericsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha visst är den! Lite charmig ;)

2011-07-21 @ 13:20:10
URL: http://toremmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0