natt a la uppdatering

Hej på alla er nattugglor.. Som läser det här vid rättan tid så att säga. Haft en jättebra kväll hemma hos Dyson, vi blev några st och spelade spel, pratade, skrattade och bara hade det riktigt trevligt. En lugn fast minst lika bra Fredag ändå! För en gångs skull har jag inga planer på morgonen som jag behöver tänka på vilket också innebär att jag inte har någon brådska till sängs.. Imorgon är det en lååång och skön sovmorgon som väntar, lång lär den bli.. Med tanke på vilken sömntuta jag är liksom, haha. Det var det, ett litet natt inlägg.. Hoppas ni som sover sover gott och ni andra festar loss ;-)

Min fina tjej (som också kommer bli sur över att jag visar er denna bilden, but why??) Måste ju visa upp min bästis liksom. Som jag litar på över allt annat. ♥

Jag.. Första gången på år och dagar som jag har nersläppt, kändes som att det var på tiden, haha.

Och nu så ocharmig och fin som möjligt går jag till sängs.. Tycker inte ni också att jag liknar Lilla My lite? Tofs mitt på huvudet, det enda som saknas är en riktigt aggresiv min ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0