Mysiii veckostart assså


Haft en bra veckostart! Trivdes som fisken i vattnet på jobbet, jag älskar barn! Och dem älskade mig.. Hihi, alla var så himla gulliga. Dem ville bli bärda hela tiden, trodde jag skulle slå av där ett tag.. Så jättelätta är dem faktiskt inte. När jag skulle gå kom alla och pussade & kramade mig, jag blev såklart förälskad på direkten, haha. Efter jobbet åkte jag och min goding iväg för att handla massa gottigott gott. Blev en rejäl myskväll med massa tjejsnack, godis och film. En kväll som vi alla behöver! Loveee it. Nepp, nu är det dags att jag kilar till sängs, ser fram emot jobbet imorgon och vad den resterande dagen har att erbjuda! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0