my day

Hela dagen har spenderats hos farmor, eftersom jag slösat bort ett antal tusenlappar börjar jag återigen bli pank.. Haha så det passade utmärkt med lite jobb hos farmor. Lättförtjänta pengar liksom. Imorgon skall jag iallafall till stan en sväng, äta lite gott ute.. Sedan fortsätta jobba hos farmor en stund och tillsist sticka och sola med Olivia. För att inte nämna så saknar jag redan jennifer hur mycket som helst.. Just för att jag vet att hon inte är här, så blir saknaden extra stor. Förresten för er som diggar Ulrik Munter (precis som mig) såg att hans nya album kommit ut på youtube.. Dock tyckte jag inte alls att låtarna var lika bra som dem första, men men det är det ni som avgör såklart.

Skriver om att jag saknar jennifer, hur mycket saknar jag inte denna goa hårdrocksbruden egentligen?
  Jag och Hanna på nyår 09-10. ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

aw gumman, saknar dig med! vi måste ta en riktig heldag snart, bara vi två :) <3

2011-07-28 @ 13:15:47
URL: http://hannaaronsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0