Hemma från regnet

Precis kommit hem ifrån Jennifer, det är sjukt vad onyttig jag har varit.. Både pizza och godis! Haha alltså jag minns inte sist jag åt pizza innan, så det var väl ioförsig på tiden. Efter ett tag kom Nicke, Kevin & Fredrik att joina oss för en film, vi hann dock knappt sätta på en innan det dök upp ett klagomål från grabbarna. Tillslut blev det The Grudge och vi skrämde upp dem mer med våra skrik än spöket från filmen, haha att man kan vara så läskig. Snackade lite och flummade vid datorn, som vanligt en värd kväll helt enkelt. Nu sitter jag här hemma, dyblöt tack vare det hemska vädret. Ioförsig bra filmväder.. Men nej, nu får fan sommaren ta att komma snart?!! Tumma för det kära medborgare. Eftersom jag vänt om på dygnet (precis det man skall göra på sommaren) är jag inte trött och skall fortsätta kvällen till en film i detta regn och rusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0