FRIIIIIIIDAY

Hej sötnosar!
Klockan är bara tre och jag har redan hunnit med ett arbetspass.. Feeling good. Hur som helst, skulle uppdatera om mitt klädval igår och jag följde som vanligt min trend med en vit klänning, inget ovanligt så att säga. Haha. Gårkvällen blev lyckad hos Malin, mycket snack och skratt som alltid är lika behövligt. Senare på kvällen kom Nicke, Kevin, Marcus och även Jennifer en stund.. Vi hade en härlig disskusion angående dagens samhälle, haha ;). Skulle försöka gå hem hyffsat tidigt eftersom jobbet väntade dagen efter.. Och hur det gick med det är en annan femma. Jaja, idag är Fredag hörrni!! Har inte planerat något ännu, men en utgång låter ganska lockande. Öppen för förslag med andra ord. Skall bjuda på några få bilder jag och Olivia tog igår när hon helt plötsligt fick ett ''bull-sug'' och var tvungen att springa och köpa bullar på ica.. Haha min knäppgök det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0