En stjärna har slocknat

Inte nog med terrodåden i Norge har berört mig/oss stort, läste jag dagen efter i tidningen att min idol Amy Winehouse har dött. Hittad i sitt hem i norra London som endast 27 år gammal. Hur skall man beskriva det? Det är mer än sorgligt. Det som hände har inte precis varit förvånande, då hennes drogproblem varit större än hennes musik dem senaste åren. Amy Winehouse var långt ifrån lycklig, det kunde man till och med känna på hennes musik.. Vilken känsla den förde med sig. Hon sjöng soul med R&B och var även låtskrivare. Hennes talang är självklar, och även om hon är död. Så kommer hennes musik lysa en lång, lång tid.

Rest in peace stackars Amy ♥
http://www.youtube.com/watch?v=7CYE0DYIbaw&NR=1

Efter alla gånger jag sjungit med till ''Back to black'' känns det som att jag förlorat en vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0