EN BRA HELG

Hej hej hej hej hej hej hej HEJ! Hur mår ni? Själv mår jag som handen i handsken :D. Haft en jättebra helg i Halmstad, med många glada stunder och mycket skratt! Tack för allt och tack så himla mycket alla. Även om det varit superbra där nere, så är det alltid så jäkla gött att komma hem! Borta bra men hemma bäst to say. Nu känner jag mig riktigt utvilad så snart skall jag kila ner mot min Olivis, där högsta kvalitetstid skall spenderas. Som jag saknat min lilla goding! Ikväll är det en rejäl myskväll med massa skitsnack, skratt och såklart shopping a la internet som gäller. Hoppas ni andra där ute har det minst lika bra. With love / Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0