God morgon

God morning everybody!
Jag ligger fortfarande kvar i sängen och bara måår hur bra som helst. Skall snart gå upp har jag tänkt eftersom jag börjar bli lite rastlös, haha. Första planen för dagen är en svettig springrunda, sedan göra lite små ärenden som jag totalt glömt bort. Måste skicka in både gymnasiepapper och lönebefogan som är sista dagen idag.. typiskt att jag är ute i allra sista sekund, men men huvudsaken är att det blir gjort. Även om jag blir lite trött på mig själv ibland. Lite senare skall jag träffa Olivia planera, mysa & tagga. Dagens höjdpunkt med andra ord. Har många ovanligt roliga helger framöver; Frykdalsdansen, Nicke fyller 18, Arvika Hamnfest, Stkhm, Gotland & Gbg. Och jag är taggad till hundra! ;)

HT-2010, Glada tjejor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0