Dålig update

Förlåt för den kassa uppdateringen, men har inte riktigt varit hemma och dessutom har min kamera slut i batteri vilket gör det hela mycket tristare.. Haha, lite latisvarning på mig, det är ju liksom bara att ladda kameran egentligen. Hur som helst, åkte in till stan med Johanna och Olivia igår och shoppade.. Blev riktigt dyrt för mig som endast spenderade 20 spänn. Haha jag hittade absolut ingenting som jag ville ha, så jag struntade i att köpa något! Har jag blivit sparsam? På kvällen gick jag till Emma och stannde där tills idag. Vi spenderade kvällen hos hennes kille Marcus med ett litet gäng. Alla var jättetrevliga! Nu har jag precis kommit hem och sitter här. Skall mysa med vovvarna lite som jag saknat och sedan ta en efterlängtad dusch! Gottigott gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0