Dagen till ära

Hola amigos!
Har inte haft möjlighet att uppdatera på hela dagen, menmen nu är jag här iallafall! Bättre sent än aldrig liksom. Startade dagen med att bli väckt i min skönhetsömn utav en mamma om att jag måste följa med på marknad bortanför Sunne.. Haha. Jag kände direkt att det inte var min grejj och vägrade förstås. Tillslut så gick jag iallafall upp och följde med dem iallafall. Kan nog säga att det är bland den värsta åkturen i hela mitt liv! Det skulle ta ca 45 min att komma dit, men självklart åker virrarna vilse, först och främst till Sunne och sedan åkte dem till Arvika, förstår ni vilka omvägar? Och hur sur jag var eller? Jag tyckte att vi skulle  stanna och fråga om vägen men icke..  Dom ''kunde'' vägen. Slutligen efter lite mer än två timmar var vi på plats. Och jag tyckte redan hela resan var en besvikelse, hela marknaden,  utställningen och  uppträdanden var inriktat på typ 20-50 talet. Men!! Från ingenstans hör jag plötsligt någon sång och kände på direkten igen den, ELVIS!! Jag sprang dit och blev som förälskad  ögonblickligen! Jag har nämligen alltid älskat Elvis. Och att killen bara gjorde covers utav honom och såg precis ut  som honom med exakt samma stil, haha ja ni förstår.. Där ödslade jag iallafall någon timme tills vi skulle åka hem. Pinsam som jag är var jag tvungen att gå och berömma gänget för hur grymma dem var.. Tog självklart en bild på mig och självaste Elvis,  hihi. Nu är jag  iallafall hemma & skall strax möta upp Olivia för att planera & tagga inför kolsnäs imorgon! Ses vi där?! Det kommer bli grymt!!

När vi äntligen kom fram var vi  så hungriga att vi pickickade direkt utanför bilen. Haha mysigt! (Farmor & bror på bilden)

Usch.. Hade värsta fuldagen idag. Fick börja morgonen med stress vilket resulterade no make up och fönat hår. Katastrof!!!

Med undantag på mascara och puder,  haha.

Picknick!

MIN snygga Elvis och hans band. ''The Links'' tror jag dem kallade sig.. Ni skulle hört honom. Han hade precis samma röst som Elvis och han såg verkligen likadan ut. Med andra ord en förälskad Emma!!

Hann inte fota så  mycket utav marknaden.. Men det var som att åka tillbaka till Medeltiden.

Två söta gubbar! Var tvungen att ta kort på dem :D

Min fina farmor, dock inte så bra bild.. Haha ;)

Och tillslut på hemväg. Mådde som fisken i vattnet utav en lite svalare bil, fy vad hett det var ute alltså!

Nu skall jag kila till min goding för att tagga  upp!! ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0