Cleaning up

Städar för fullt här hemma! Eller i mitt såkallade rum, som ser mer än hemskt ut. Haha.. Vanligtvis brukar jag tycka att det ser lite hemtrevligt & charmigt med lite småstökigt, en obäddad säng eller en bok på sne.. Haha men nu har det absolut gått över styr. Kläder över hela mitt rum, usch det ser äckligt ut! Jag kommer aldrig att bli pedant..


Heeeeemskt! Nu börjar jag dock få lite ordning på det hela.


Sådär! Nu är mitt rum fräscht igen. Hur länge det håller är dock en tidsfråga.. Hm. Just det, nu när jag väl är igång kan jag berätta om en liten plan jag har.. Har ju tidigare under andra inlägg visat er mitt ''Drömhus'' dock lär det ta ett tag innan jag uppfyller det. Jag har iallafall en liten idee.. Eller jag har många ideer när det gäller inredning ioförsig, haha. Använder aldrig min stationära dator eftersom jag alltid har den bärbara.. Tänkte ta bort skrivbordet samt datorn och isället sätta dit en riktigt gammaldags fotölj. (Gah de är så läckra!) Ungefär som den här under.

Och bredvid fotöljen en rikigt stor klatchig lampa, på NK har dem väldigt snygga och personliga lampor framförallt. Och såklart i taket en kristallkrona! Hur läckert vore inte det egentligen.. Skall visa bild på det när allting är klart :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0