Söndag

Helgen har gått SÅHÄR fort. Fast det hör väll till det vanliga, hur som helst. Har precis duschat, skall torka håret och göra mig iordnig lite samt packa. Sedan skall jag till farmor och tjäna lite pengar + plugga. Utföra lite nyttigheter! Just det, kommer nog få jobba på Scandic endel helger i fortsättningen också.. Och om jag sköter mig (som är en självklarhet) kommer det förmodligen leda till en ny nivå. Nice! Ikväll vankas zumba lektion med Angelica, hennes mamma & syster. Skall bli kul att variera med träningsmetoderna lite. Till helgen hoppas jag på en tjejkväll med klasskompisarna, var så länge sedan sist. Miss it!
 
Gammal bild. Minns den här kvällen såväl, verkligen ett minne. Vilka fjortisar dessutom;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0