Sånt är livet

Helst av allt skulle jag vilja krypa ihop i min säng med 2 gosiga vovvar till en film & varm oboy. Men icke då.. Måste ta tag i massa annat, sånt är livet trots allt. Inte en dans på rosor hela tiden! Mamma kom och hämtade oss ifrån skolan och sedan dess har jag bara bläddrat i olika språkresekataloger och käkat lite kycklingsallad, yummie! Och språkresan till Usa är inte dåligt frestande heller;) Man får gå på disneyland, besöka L.A, Hw, Boston m.m surfa, besöka FBI:s högkvarter, shoppa och ja det finns så otroligt mycket. Om inte Usa skulle jag valt Frankrike, mmm fasiken så kuuul! Nej, nu skall jag återgå till vardagen. Skall ta en snabbdusch sedan måste jag kila hem till farmor och skria ut lite papper, skönt att få det överstökat iallafall. Gjorde dessutom en insändare i skolan idag, valde att skriva om Ideal. Gick super bra! + Att nästa vecka börjar nationella muntlig i Engelska, tur nog är engelska ett utav mina bättre ämnen och så roligt. Så det bör nog gå ganska bra. Jag ska öva på lite grundord som är lätt att glömma nu innan.. Vore typiskt om man skulle få blackout mitt i provet. Nep, jag ska vara förberedd! Har varit ensam hemma ur länge tills Eric och hans kompisar kom, men denna gången var jag listig!
Så fort de grep tag i dörren låste jag. Så dem kom inte in, där fick de stå och frysa tills de gick till någon annan. Ibland är jag lite evil minsann;) Hehe nejdå.. men dem är ju alltid här, dem känner mig. Dem vet att jag är lite busig. Hihi. Jag och JM hade även vårat eget kalas i badhuset idag och firade med massvis med varm choklad och snackade om ditt och datt. Känns så gott att det visade sig vara så!! Nu är jag på åter bra humör igen, Tack Jennifer dessutom som alltid står ut med mig även när jag ringer mitt i natten och är super jobbig. Vänner är till för att lyssna på problem. Bland annat!
På Fredag vankas bio och käk i stan med 5 andra super coola brudar! (L) 



Kommentarer
Postat av: jennifer

du har aldrig vart och kommer aldrig bli ens i närheten av jobbig, jag finns för dig dygnet runt you know!<3 Jennifer&Emma, mästerfirarna! :'D

2011-01-18 @ 18:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0