ONSDAG

En slitsam dag avklarad! Skolan var inte alls lika rastlös som igår, vilket bara var bra.. På idrotten klarade jag ett nytt moment, ringarna. Är inte så teknikfull utav mig och verkligen ingen cirkusapa heller. Men det gick faktsikt, bara efter något ynka försök. Förvånade mig själv! På lunchen stack jag och Jennifer och fixade en sak, iallafall så har vi ett litet nytt projekt på ingång;) Verkade mycket intressant och framförallt kul, tror att dem andra kommer gilla det också. Efter skolan stack vi och bättrade på brännan lite, som var super skönt nu när det är så kallt. Solarium är absolut en av vinterns höjdpunkter. Vid 17:00 tiden stack vi för ett simmpass, som var både väldigt skönt och välbehövligt. Den fruktansvärda träningsvärkan bara försvann med vinden så fort jag kastade mig i vattnet, ganska otroligt. Perfekt sätt att mjuka upp kroppen på! När vi begav oss hemåt kilade vi förbi ica och köpte semlor, eller bara jag. Mumma! Väl när jag kom hem var det både bullbak och giffelbak som pågick i 34:an. Jag kunde inte motstå att hjälpa till lite eftersom min bullar alltid blir lika oslagbara. Jag skulle nog vinna ''bakmästerskapet'' om jag medverkat i något sådant. Haha. Shit, vart tar tiden vägen? Den bara rusar iväg. Klockan är redan 21:30 och nyss var den sju. Dags för mig att påbörja mitt onsdagsmys. Jag som tyckte att jag var i sådan god tid hemma. Men nähärå! Nåja, nu skall jag sätta på en film som Jude Law har huvudrollen i, om inte filmen är bra har jag trots allt världens hunk att spana in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0