NYTTIG SÖNDAG

Idag har jag gjort riktigt bra saker. Jag startade dagen (natten så att säga) klockan 05 på Scandic, skulle slutat vid tolv men jobbade extra tills fyra istället. Blev oerhört trist och jag var dryg som katten eftersom jag som vanligt inte kunnat sova. Men men, jag skall inte klaga! Fick reda på att vårat projekt blivit inställt, eftersom det var så många utav oss som inte kunde komma. Skönt att inte behöva stressa i alla fall. Har precis kommit hem och tänkte övergå till plugget. Har liksom prov på Tisdag och ytterligare fyra prov veckan därefter, så hinner inte med så mycket fritid just nu. Eller ja, skolan är min fritid. Har inte åte något heller och är jättehungrig och när jag kommer hem så finns det självklart inget lockande. Funderar på att beställa hem kycklingsallad.. Mmm. Är det bara jag eller längtar hela Sverige också utav att se Solsidan? Lätt min höjdpunkt på Söndagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0