NU KÖR JAG!

Nu börjar mittt hälsomsamma liv återigen. Slut på allt annat. Och jag kommer förstås klara det!
Har börjat min morgon med grape fruit juice och brokolli (stavas?). Kan inte förstå hur brokolli kan vara så jäkla gott och nyttigt samtidigt? Hmm. Jag skall snart fräcsha till mig lite för sedan skall jag och Jennifer dra och bättra på brännan lite och efteråt köra ett hårt och riktigt slitsamt gympass. Bastu och hemma spa på det också såklart.
Längtar över att få träffa min lilla älskling :D. Vi har inte träffats allt mycket på lovet, så nu är det dags att gottgöra det! Imorgon börjar skolan också, jag längtar faktsikt lite. Det skall bli skönt att få tillbaka rutinerna igen och göra någon nytta på dagarna. Back in business simply. Sista terminen på högstadiet också, nu jääävlar kör jag stenhårt!

Jag och min goding i Stockholm ♥


Kommentarer
Postat av: Erik Carlsson

Snygg väst. Snygg klädstil överhuvud taget. Lite skillnad mot alla andra i karlstad. Keep on!!:)

2011-01-16 @ 00:15:40
URL: http://kinon.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mycket! Glad jag blir:)

2011-01-26 @ 20:17:04
URL: http://toremmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0