Minnesvärd kväll!

Kvällen var lika bra som förväntat, dock så saknade jag två pinglor. Snyft..
Såg en jättebra film, riktigt humoristisk för en gångs skull. Har kört med överflöd utav romantiker och skräck känner jag.. Lite enformigt. Proppade såklart i oss godis i mängder, känns som att min mage står ut minst några meter iallafall! Haha. Efter filmen stack vi och käkade på kebabhouse, var lika gott det också.
Men min mage som redan stod ut minst några meter såg nu ut som Mount Everst, på bredden.
Jaja, ibland förtjänar man att vara lite onyttig! Det är liksom Fredag, hihi.
Vi hade dessutom jättetrevligt och mycket att prata om och enheldel skratt på köpet!
Planerade in att köra på en riktig fest framöver några veckor, då hela verkligen hela gänget skall vara samlat och även utgång senare på det. Vi umgås inte alls lika ofta som förr, då var det här dagligen. Synd att det är så, det passar perfekt med lite planer och förändringar. Känner på mig att det kommer att bli super!
Har dock inga bilder att bjuda på som jag tog förut, förstår mig verkligen inte på den här datorn. Fruktansvärt svårhanterlig om ni frågar mig! Ack ack.. Elektriska prylar alltså.. Hoppas ni nöjer er med några från häromdagen!
Nu skall jag snart kila till pöms, är så himla trött. Dags att ta igen lite sömn!
Imorgon vankas jobb all day long.. Inte direkt något jag ser framemot, men pengar sitter alltid bra.
Dessutom kan jag pusta ut med att jag inte har något skolarbete att plugga in, så jääävla skönt!
Ååååh.. Vad jag njuter. Sportlov om fyra veckor också teeenagers, skall planera in något riktigt kul.
Kanske Stockholm, Göteborg, Selma Spa? Hm.. Godnatt på er sötisar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0