Måndagschill!

Veckans mysigaste dag är fullbordad med Solsidan, varm choklad + två gosiga vovvar nerbäddade i sängen! ♥ Kärleeeek. Tyvärr så måste jag ge mig ut på en lång promenix med dem sedan, Eric skall få äran att hjälpa mig med ipod:en! Har lyckats tömt den.. Finns inga låtar kvar, bara sådär.. Knepigt. Hade Nationella muntligt i Engelska idag och nja, bra gick det inte tyvärr. Hann inte färdigt med det så skall fortsätta med det imorgon, hoppas på en bättre magkänlsa efteråt då. Eftersom proven är ända från grunden går det inte direkt att plugga in det, gäller bara att ha fokus och vara riktigt laddad. Tittar ut genom fönstret och det är redan kolsvart, usch vad jag längtar till sommaren.. Jag är inte tillämpad för att leva i vintermiljöer. När jag blir 18 skall jag aldrig tvinga mig leva i något sådant här skitställe. Jag ska bara njuta och leva livet, göra precis vad jag känner för. Flytta utomlands! Nåja, skall fortsätta titta på Solsidan nu. Ha det så bra sötisar:)
 


Kommentarer
Postat av: MEREI

- tack själv söta du !

2011-01-27 @ 15:27:01
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0