Kärlek till er mina vänner!

Haft en sådan ur mysig dag på stan med min älskade Jennifer. Har jag sagt att jag tappat ''shoppingsuget''? Jag tycker inte alls att det är lika roligt längre, bara jobbigt med av och på med kläder. Men idag, gick det som på en dans! Blev förälskad i de första kläderna jag hittade (är kräsen) och när jag provade dem satt dem så jäkla perfekt! Väl när jag skall gå fram till kassan visar dem sig vara ett antal hundralappar billigare än vad jag sett. Hur glad blir man inte då på en skala? Det kunde absolut inte börjat bättre. Hämtade även ut min kamera som jag lämnat in på lagning, fick en sprillans ny. Inte helt fel! Dock behöver jag den inte eftersom jag köpt en filmkamera. Den har ett värde på 2000 svenska riksdaler, om någon är intresserad får ni gärna höra av er. Funderar på att sälja den! Köpte även slingfärg så håret skall bli levande och fräscht, resultat får ni se imorgon! & lösnaglar.. belive it or not. Har alltid haft så långa nalgar och klarar verkligen inte att gå med korta, det gör till och med ont! Usch. Jag har såklart lyckats klämma några utav dem, så var tvungen att klippa av dem alla.. men snart är dem tillbaka igen! Som tur är. Sedan tog jag och Jennifer en stor kopp varm choklad, bara myste och snackade. Vilken härlig dag. Den har varit helt perfekt:).
Längtar så mycket tills imorgon, då skall hela vårat tjejgäng vara samlat.. Gå ut och käka och se på bio.
Kommer bli så trevligt, var ett tag sedan vi gjorde något tillsammans så det kommer förmodligen finnas mycket att tala om. Ni skall veta att jag är så glad och överhuvudtaget tacksam över att jag har er! Så mycket kärlek jag kan ge till er, ni är värda guld för mig!

Här har ni några bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0