Jobbar

Har jobbat sedan 06, så nu slutar jag.. Skööönt! Är så himla trött, ingen människa kan ana. Sovit tre timmar inatt och har haft fullt upp med 200 danskar idag. Måste säga att jag verkligen stormtrivs på jobbet, alla människor här är supertrevliga och det är dessutom ganska många unga, så det finns mycket att snacka om! Har fått låna ett hotellrum som jag skall softa i tills mamma slutar. Ibland har man tur;) Hoppas jag hinner hem till vårat projekt, annars får jag hoppa det denna gången. Vore ändå jäkligt skönt faktsikt. Anyway.. Skall återgå till mitt utvilande nu. Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa :)

Vad är det för något spännande projekt ni skall utföra då? :) Lite nyfiken bara ;)

2011-01-23 @ 15:33:27
Postat av: Emma

Skall göra ett uppträdande i skolan som vi håller på att tränar inför, kan inte berätta vad det är dock för då är det inte hemligt längre ;-) Keep out Kajsi!!

2011-01-26 @ 20:12:19
URL: http://toremmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0