FREDAG!

Känns SÅHÄR skönt med helg. Jag har klargjort och lämnat in både Svenskan och So:n.
Det som återstår nu är musikprov, sedan ett litet uppehåll och det är dags för nationella igen, dock är det Svenska nationella så jag vet att det kommer gå galant. Inget jag behöver oroa mig över! Tog följe med Jennifer hem, vi gick förbi ica och köpte massvis med gott tills ikväll.. Mums. Ligger i soffan nu och dricker pepsi max och tittar på Top model, slockar vilken sekund som helst. Min efterlängtade powernap börjar kännas läglig. Ikväll skall det iallafall tränas med Jennifer, we're fit for fight! Janell pratade lite om att komma, men det verkar inte bli något utav tyvärr. Hur som helst så är jag hundvakt så kan inte planera något allt för stort.. Har fått några förslag och förfrågningar och allting låter super trevligt. Tyvärr nog så måste jag avböja allting kära vänner... Nu skall jag hoppa in i duschen.
Hasta la vista!


Såhär såg jag ut idag. Lägg märke till mitt lockiga hår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0