DRÖMMAR

Något som jag alltid varit intresserad utav är hus/design. Vem vet det kanske är en liten gömd arkitekt intuti mig ändå? ;) Har haffat upp dem absoluta drömmarna gällande hus. Och tillsist gjort en sammansatsing på mitt ultimata drömhem! En fördel med att bo utomlands kan vara för de stora prisskillnaderna på hus. Sverige har ett ganska högt medelvärde angående kostnad på hus, tack vare isoleringarna, värmen och så vidare.
Råder er att flytta varmt och bo rikt!

Otroligt elegant hus. Gillar staplarna, det rundade taket och svängarna på huset.

Det här huset är så ''so me'' ungefär. Hittar inte ett fel på hela huset. Formen, dekorationerna, staplarna, fönstena, färgen ja allt är perfekt. Ett litet + om det hade varit i lite större format, även på bredden!

Ett väldigt modernt hus. Älskar de stora fönstrena och själva färgen på huset.
Rymligt och öppet! - för att det ser lite dystert ut och lite väl modernt för min smak.

Nu drömmer jag verkligen som ni ser! Haha, gillar husets personlighet och ''udda stil'' perfekt att inspierars utav den asiatiska stilen. Dock vill jag inte ens veta prislappen på huset.

Ännu en gång ''so me'' ett plus för husets personlighet, inhägnaden, dekorationerna och svängarna.
Livfullt och elegant helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0